Naslov (srp)

Efekti timske nastave prirode i društva u veb okruženju

Autor

Stepić, Gordana, 1976-

Doprinosi

Vasilijević, Danijela, 1974-
Marinković, Snežana, 1963-
Vilotijević, Nada, 1953-
Mitić, Ljiljana, 1967-

Opis (srp)

Osnovni ciljevi nastave prirode i društva su razvijanje pojmova o prirodnom i društvenom okruženju, integrisanje iskustvenih i naučnih saznanja u sistem pojmova, osposobljavanje učenika za samostalno učenje i razvoj elementarne naučne pismenosti kao osnove za dalje učenje. Ostvarivanje postavljenih ciljeva zavisi od kvaliteta nastavnog procesa koji nastavnik kreira, dok kvalitet nastavnog procesa predstavlja osnovno sredstvo za unapređivanje kvaliteta znanja učenika. U radu se razmatraju mogućnosti unapređivanja kvaliteta znanja učenika u nastavi prirode i društva. Cilj je da se teorijski razmotre pretpostavke didaktičko- metodičkog modelovanja timske nastave i empirijski ispita i proveri uticaj dva modela timske nastave prirode i društva u veb okruženju na kvalitet znanja učenika četvrtog razreda osnovne škole. Kvalitet znanja je razmatran kroz stepen usvojenosti znanja prepoznavanja, znanja reprodukcije, operativnog i stvaralačkog znanja. Teorijska polazišta predstavljaju teorije kognitivnog razvoja Ž. Pijažea i L. Vigotskog, koncept zasnovan na rešavanju informacionih problema u veb okruženju i pristup usmeren na prožimanje učenja i poučavanja. Naglasak je stavljen na stvaranje podsticajne sredine za učenje u kojoj učenici grade znanja u individualnim, individualizovanim i saradničkim procesima učenja, koje priprema, realizuje i vrednuje tim nastavnika.

Jezik

srpski

Datum

2016

Licenca

© All rights reserved

Identifikatori