Naslov (srp)

Internet tehnologije u internet okruženju početne nastave matematike : doktorska disertacija

Autor

Parezanović, Duško, 1968-

Doprinosi

Pikula, Milenko, 1947- (ths, code: 06345)
Kočinac, Ljubiša D. (oth, code: 08756)
Dejić, Mirko, 1953- (oth, code: 01199)
Mandić, Danimir, 1964- (oth, code: 02426)
Špijunović, Krstivoje, 1948- (oth, code: 06321)

Opis (eng)

The development of mathematics shows that knowledgw from this field is huge and that it is becoming even greater. From all that knowledge just one part can be transformed in the form suitable to be taught to students. Mathematics is created by choosing and transforming mathematical contents in the form acceptable to students. The base for learning mathematics in primary schoolis the beginner’s course of mathematics. The most significant tendency in the world is using new technologies.Education, as important part of human life, must also be orintated on using and applying new technologies. The greatest part of the work consists of suggestions of measures for the improvement of the beginners course in mathematics. We got them by asking teachers their opinions and attitudes about the role and influence of informationalcommunication technologies on the beginners course in mathematics. The work deals with searching and choosing mathematical contents available on the internet.

Opis (srp)

Razvoj matematike ukazuje na to da je matematičko znanje ogromno i da se sve više uvećava. Od celokupnog znanja, samo jedan deo, transformiše se u oblik pogodan za prenošenje učenicima. Izborom i transformacijom matematičkih sadržaja, u oblik prihvatljiv učenicima nastaje nastavni predmet matematika. Temelj za učenje matematike, u osnovnoj školi predstavlja početna nastava matematike. Najznačajnija tendencija u svetu, jeste uvođenje novih tehnologija. Obrazovanje kao bitna ljudska delatnost mora se takođe orjentisati na uvođenje i primenu novih tehnologija. Najveći deo rada sadrži predlog mera za unapređenje početne nastave matematike, kroz ispitivanje mišljenja i stavova učitelja o ulozi i uticaju informaciono-komunikacionih tehnologija na početnu nastavu matematike. Rad se bavi i ispitivanjem i izborom matematičkih sadržaja raspoloživih na Internetu.

Opis (srp)

Прилози. Умножено за одбрану. Универзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет у Ужицу., 2012, др књижевних наука. Библиографија: листови 310-319. Извод ; Abstract.

Jezik

srpski

Datum

2012

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo 2.0 Austria License.

CC BY 2.0 AT

http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/at/

Identifikatori